6 Nisan 2007 Cuma

Dovme.........

Dovme vucutdaki derine temas etigi bir yazim cizim resim gibi kalici hic gitmeyen Dovme derler

aslinda bilyiorum Dovme dinimizde haramdir ben 15 yil eveli yaptirmistim,sag omuzumun arka kismina fenerbahcenin portesi ve belimin ortasina burcum YENGEC oldugu icin yengec resmi cizdirdim

ITIRAF EDIYORUM
uzun aradan sonra,ailemle birlikteligim olmamisti isimin nedeniyle uzak yerlere yabanci ulkelerde calsiyordum ailemden hep uzak yasadim ve devamli bir arada olamadigimiz icin ras gelmedi,ve belki de gordu gormemezlikten geldi
annem bugun benim dovmelerimi gordu :=)bunlarin nezaman yaptigimi sordu bende baga oldu dedim,mumkunse tez anda cikarmami istedi dinimizde haram oldugunu ve gusul abdes gecmedigini soyledi :=)aslinda ona bakarsak sac boyamada gusul abdest gecemdigini soylerler,bunun cikmadigini soyledim anneme olursemde bu kalicak,saka saka :=) evet Dovme cikiyor ama LAZER tedavisiyle,annem ise en kisa zamanda cikarmami istedi;aslinda pek niyteim yok gibi ben kendimi sexsi buluyorum :=)bu nedenle Dovelerimi cikarmayi dusunmuyorum

Not
Siz yaptirmayin yoksa sizinde anneniz aileniz kizabilir

Hiç yorum yok: