13 Nisan 2007 Cuma

Greyfurt Hakkinda..!!

ArkadasLar GreyfurtLa iLgili Bir Yazi Gordum DikkaTimi Cekti SizinLede PayLaSmak iStedim..




Greyfurt suyu icerken dikkat !

Greyfurt suyu hakkinda bir kardesimizin uyarisi
Merhaba,
Mutlaka aklinizda kalmasi gereken bir olaydan bahsedecegim.

Bundan yaklasik 1.5 yil once esim cok ciddi bir bas donmesi yasadi. Aylarca surdu.Bas donmesi o kadar kotuydu ki oturdugu yerden yere dusuyor.Tv bile izleyemiyor, hicbir seyi okuyamiyor,Tekbasina yuruyemiyordu.Hatta uyukusunda bile yataktan dusebiliyordu.Ruyasinda bile basinin dondugunu soyledi.Bu bas donmeleri sonucunda da surekli kusuyordu.Bir suru farkli doktor gezmemize ragmen care bulamadilar.

Tum doktorlar klasik 1-2 bas donmesi ilaci verdi o kadar. Ama hicbiri care olamadi. Sorun 2-3 ay sonra bas donmesi gecerek tekrar eski haline geldi. Sonra cok arastirdim. Neden boyle olmustu ?. Sonra bunu bulmayi basardim arkadaslar. Problem GREYFURT idi. Esim hasta olmadan 1 hafta once cok agir grip olmus ve doktor bir suru ilac yazmisti. Yaninda da Greyfurt suyu icmisti. C vitamini takviyesi diye. Grip gectikten sonra da bu bas donmeleri baslamisti.

GREYFURT, icilen ilaclarin karacigerde parcalanip atilmasini engelleyen dunyadaki tek meyveymis. Boylece greyfurt ile birlikte ilac aliyorsaniz ve ilaca 1 hafta boyunca devam ederseniz tum ilaclar sanki bir kerede yutulmus gibi vucutta duruyormus. Bu ilaclarin turune gore olumler bile olabilmekteymis. Biz Bas donmesi ile kurtardik. Sizlere de bu uyariyi yazmak istedim. Birkac yerde bununla ilgili mesajlar gormeye basladim ama cogu insan hala bilmiyor. Lutfen ilac kullanirken GREYFURT yemeyiniz veya suyunu icmeyiniz. Bu emaili arkadaslariniza gonderirseniz, insanlarin biliclenmesini saglamis olursunuz.

GIDA RAPORUNUN NOTU: Arastirmamiz bu yazidaki bilginin dogrulugunu kanitladigi icin yayinlamada fayda gorduk.

Hiç yorum yok: