26 Nisan 2007 Perşembe

Kadinlar neden reddeder ?

Kadinlar neden reddeder ?
KADINLARIN ERKEKLERI REDDETME BAHANELERI:
10-Seni agabeyim gibi severim.(Saz heyetinde 14. keman)
9-Aramizda bu kadar yas farki olmasaydi keske. (Babam yasindasin)
8-Seni dusunemiyorum. (Cirkinsin)
7-Hayatim su anda karmakarisik. (eve gidecegiz ve eski erkek arkadasim gelecek,olay cikacak)
6-Bir baskasini seviyorum. (Evde kedimi oksar,pasta borek yerim)
5-Ayni isyerinde calistigim biriyle cikamam. (Aslinda sadece ayni gunes sisteminde olsak da seninle olmam)
4-Sorun senden degil,benden kaynaklaniyor. (sorun senden kaynaklaniyor)
3-Su siralar kariyerime konsantreyim.(is yapmak bile seninle olmaktan daha ilginc)
2-Sozlum var. (Seninle beraber olmaktansa her yalani soylerim)
1-Arkadas kalalim. (Benim yanimda ol da erkek arkadaslarimin neler yaptiklarini anlatacak bir adamim olsun)


ERKEKLERIN KADINLARI REDDETME BAHANELERI:
10-Seni kizkardesim gibi severim(cirkinsin)
9-Aramizda bu kadar yas farki olmasaydi keske (cirkinsin)
8-Seni dusunemiyorum (cirkinsin)
7-Hayatim suanda karmakarisik (cirkinsin)
6-Bir basaksini seviyorum (cirkinsin)
5-Ayni isyerinde calistigim biriyle cikamam (cirkinsin)
4-Sorun senden degil benden (cirkinsin)
3-Su siaralar kariyerime konsantreyim (cirkinsin)
2-Sozlum var (cirkinsin)
1-Arkadas kalalim (cok ama cok cirkinsin)

Hiç yorum yok: