5 Ağustos 2009 Çarşamba

Issız Adam sitemi!

Tuluhan Tekelioğlu'nun sunduğu 'Boğaziçi'nden' programına şarkıcı Nil Burak ve Issız Adam filminin müzik danışmanı Hakan Eren birlikte konuk oldu.

Issız Adam filminin yönetmeni Çağan Irmak'ın filmden önce kendisini arayarak 'Yalnızım Ben' şarkısını kullanmak için izin ( ruhsat, onay, destur ) istediğini belirten ( tamlayan ) Nil Burak, canlı yayında bir sitemde bulundu.

Televizyon gazetesinin haberine göre, "Özellikle sevgili ( yavuklu, dost, muazzez ) Çağan Irmak'ın benim şarkımı koyduğu ve seçtiği bölüm çok etkileyiciydi. Beni de ( dahi, bile ) çok etkiledi" diyen Nil Burak, sitemini ise şöyle dile getirdi:

"Beni onore etti. Çünkü o sahnede aynen kulağını ver sanki yanında söylüyormuş gibi... Ben böyle olacağını bilseydim para isterdim. Hiç para ( kazanç, varlık, mangır ) almadım."

Nil Burak, hiç para kazanmasa bile ( üstelik, dahi, da ) filmin kendisine olumlu yansıdığını vurguladı ve film sayesinde yeniden gündeme geldiğini, 8 tane üniversite konseri yaptığını, kültür merkezlerinde söyleşilere katıldığını ifade etti.

Nil Burak, Issız Adam filminin kendisini de çok etkilediğini, ancak ağlamadığını da sözlerine ekledi.


Hiç yorum yok: