5 Ağustos 2009 Çarşamba

Bakanda domuz gribi şüphesi

GAZETE HABERTÜRK / Deniz BİLİROĞLU- Enis YILDIRIM / ANKARA

YURTDIŞINDAN 5 gün önce dönen Spordan Sorumlu Devlet Bakanı Faruk Nafiz
Özak, bir türlü düşürülemeyen yüksek ateş nedeniyle domuz gribi şüphesiyle dün
gece Çanakkale’den acil olarak Ankara’ya getirildi. Bakan Özak, önceki hafta
Finlandiya’ya gittiğini ve 8 gün kaldığını hatırlatırken, gezi sonrası yüksek ateşle karşılaşınca şüphelendiğini belirterek HABERTÜRK’e şunları anlattı:

“Son günlerde sürekli seyahat halindeyim. Dışarısı sıcak, içeride klima, üşütmüş olabilirim. Ben de grip olurum. Baktık ateş düşmüyor, İstanbul’da Florence Nightingale Hastanesi’ne gittim. Orada tetkikleri yaptırdık. Gayetiyi, herhangi bir
olumsuzluk görünmüyor ama her ihtimale karşı bir ( eş, yalnız, vahit ) de Ankara’da tetkiklerin yapılmasının yararlı olacağını söylediler. Onun üzerine Ankara’ya geldim. Yarın (bugün) kan tahlili neticeleri çıkacak. Ben de kamuoyuyla paylaşacağım.”

‘HEPİMİZ FANİYİZ’

Bakan Özak, “Domuz gribi şüphesinden söz ediliyor, doğru mu?” sorumuz
üzerine şu yanıtı verdi: “Domuz gribi ben de olabilirim. Nitekimyurt dışında,
Finlandiya’daydım. Her şey olabilirim. Sonuçta hepimiz ölümlü, faniyiz. Ama
şu an ( lahza, zihin, dakika ) gayet iyiyim. Fakat şüpheyi gidermek için yarın (bugün) kesin sonuç
ortaya çıkacak. O zaman ne olduğumuz anlaşılır.”

Bakan Özak’ın yoğun trafiği

Bakan Faruk Nafiz Özak, önceki hafta, sporcu ve sağlık ekibinden oluşan 165 kişilik heyetle Finlandiya’ya gitti. Özak, burada 8 gün kaldı, 2011’de Trabzon’da yapılacak Avrupa Olimpik Gençlik Festivali bayrağını devraldıktan sonra Estonya ve İsveç’e geçti. Ardından Özak, 24 Temmuz’da Trabzon’a döndü. Burada bir düğüne de katıldı. Özak, cumartesi günü de Çanakkale’ye gitti. Özak’ın burada ateşi çıktı ve inmedi.

Hiç yorum yok: