24 Nisan 2007 Salı

Erkekler neden aldatir????


Erkekler neden aldatir?


Erkeklerin cinsel durtulerini kontrol etmekte zorlandigi bilinir. En azindan kadinlar boyle dusunur. Ama bunun gerekceleri nedir?
Konu sadakat olunca erkekler potansiyel suclu kabul edilir. Bunun haksiz bir sohret oldugu da soylenemez. Peki erkek neden aldatir?
“O oradaydi…”
Bazi erkekler icin “bugun ve burada” olayi cok onemli. Erkeklerin cogu ne yazik ki karari hizli ve ani verip, yaptiklarinin sonucunu dusunemiyor. “Yasandi, bitti” psikolojisi cok yaygin ama ne kadar gecici bir duygu olsa da sonucta yanlis adim atiliyor. Tesadufen ayaklarina gelen bir sansi hic bir erkek reddetmez. Kadin avina cikmis olmasa da, seksi bir teklife kimse hayir demez.
“Sarhostum”
Erkeklerin aldatma sebepleri arasinda alkolun rolu hic de kucumsenecek gibi degil. “Aldatmayi asla dusunmuyordum ama arkadaslarimla bir partiye katildigimda bardaki kizlardan biri bana kafayi takmisti. Onu geri cevirmedim ama eger sarhps olmasaydim bunlarin hicbiri olmayacakti. Bir kere hata yaptim ama bu hatayi tekrarlamak istemiyorum”.
“Nasil olsa bitecekti…”
Bazi erkekler icin aldatma iliskinin iyi gitmediginin isareti. “Kiz arkadasimi aldattim mi? Demek ki onu gercekten sevmiyorum ve hemen o iliskiyi noktaliyorum.”
“Aldatmak mi, cok dogal…”
Bazi erkekler aldatmayi cok dogal karsiliyorlar. “Erkeklerin cinsel acidan degisik tecrubeler yasamaya ihtiyaclari var. Bundan dpgal bir sey var mi?”
“Macera yasamayi seviyorum…”
Yalanlar, gizli bulusmalar, gun ortasinda hizli seks kacamagi… Bu tur olaylarin bambaska bir heyecani var ve bu heyecan yasak asklara ozgu. Yasak ask yasayan erkeklerin cogu inanilmaz, baska bir olayda asla bulunmayan bir duygudan bahsediyorlar. “Ilk adim atildiktan sonra, arkasi kendiliginden gelir ve iliskini mahvetmeden duramazsin”.
“Cunku farkina varmiyor”
“Arkadaslarimdan biri eve bir kadin getirmisti ve onunla yataktayken kiz arkadasi onlari yakaladi. Arkadasim durumu cok kolay kurtardi. Rakip firmanin bazi sirlarini elde edebilmenin tek yolunun o kadinin yatagindan gectigini anlatip, sevgilisini aslinda kendini feda ettigine inandirdi”. Bu isi yapabilen erkekler kadinlarin ruhunu cok iyi taniyorlar. Aldatilan bir kadin asla bunu kabul etmek istemiyor ve gercek yerine en ucuk yalanlari bile yutmaya hazir oluyorlar


Hiç yorum yok: