31 Temmuz 2009 Cuma

"Tamamen reklam ilişkisiydi"

tamamen-reklam-ilikisiydi.jpgManken Ece Gürsel, Radyo Pink'te katıldığı 'Cadı Kazanı'nda çarpıcı açıklamalar yaptı. İşadamı Hakan Tankut ile yaşadığı ilişki için "O tam olarak aşk değildi" diyen Ece Gürsel şöyle konuştu: "Tamamen reklam ilişkisiydi. Nişanlanmak da ( dahi, bile ) oyunun parçasıydı. Bunu şimdi gönül rahatlığıyla söyleyebiliyorum. Hakan reklam istiyordu. Bende yeni yeni ( bilinmeyen, henüz, cedit ) popülerdim, her şeye atlıyordum. Benimle reklam yapmasına izin ( mezuniyet, müsaade, onay ) verdim. Karşılıklı bir alışveriş yani. Ondan sonra ( ileri, ahir, bilahare ) o kadar reklam aşkı teklifi aldım ki anlatamam. Birçok işadamı ve şarkıcı, bu tarz reklam için sözleşme getirdiler önüme. Sakın yanlış anlasılmasın içinde cinsellik asla yok. O başka birşeye girer zaten. Öyle rakamlar dönüyor ki inan ( iman, itikat ) çalışmana gerek ( lazım, lüzum, lüzumlu ) yok. Ama kabul etmedim".

Hiç yorum yok: