28 Mayıs 2007 Pazartesi

Lutfen Okumadan Gecmeyin Cok Onemli

Kankalar lutfen okuyun cunku bu gercek , gercek olduğu kadar da onemli bir durum bu bana maille geldi. lutfen dikkate alın.. aldığım gibi braya koyuyorum..



arkadaşlar çocuğun babası resmen yalvarmış siz de
>>>>tanıdıklarınıza gönderin.
>>>>
>>>>Daha 13 günlük bebek.
>>>>SADECE 13 GÜNLÜK
>>>>
>>>>Sevgili Arkadaşlar, ISTANBUL SISLI ETFAL HASTANESI COCUK CERRAHI
>>>>BÖLÜMÜNDE tümör ameliyatı geçirecek ALIBERK için (O RH -
>>>>Negatif) TAZE KANA
>>>>IHTIYACIMIZ VAR. VE BU ÇOCUGUMUN 2. AMELIYATI ICIN. LÜTFEN
>>>> YARDIMCI OLUN. BEN BABASIYIM... ESIMLE ÇOCUGUM SU AN
>>>>HASTANEDELER.
>>>>Yardım etme isteyenler olursa aşağıda yazılan cep
>>>>telefonlarından BANA ulaşabilirler.
>>>>
>>>>Siz de bu e-postayı lütfen tanıdığınız herkese gönderin. Zor
>>>>durumda olan bu ÇOCUGUMA yardım edin.
>>>>Herkese Sağlıklı Günler... DILERIM TUM ÇOCUKLAR SAGLIKLI
>>>>OLSUN ADIM HÜSNÜ KARATAS
>>>>
>>>>TEL=0535 895 43 93
>>>>LÜTFEN BU MAILI TANIDIKLARINIZA DA YOLLAR MISINIZ?...


Buraya koyduğum için kızmayın başka yerlere de koydum açtım aynı başlığı bana kızmayın lutfen.. teşekkur ederim...

Hiç yorum yok: