9 Ağustos 2009 Pazar

Yeni ikoncan Sevim Emre!

Sevim Emre, stil danışmanlığından tasarımcılığa terfi etti! Kendi tasarladığı takılar ve tuniğiyle Divan Palmira'nın iskelesinde görüntülenen Emre, ikoncanları eleştirdi: "Ben düşük maliyetli elbiseler tasarlayarak da kendi ismimden söz ettirip, beğeniliyorum. İkon olmak için o abuk sabuk kıyafetlere servet akıtmaya hiç gerek yok. O hanımlar bu gerçeği bilsin!"

"İkonluk acayiplik mi?" diye soran Emre, sözlerini şöyle sürdürdü: "Ben koskoca Orhan Gencebay'ın karısıyım, yine de o paraları harcamıyorum. İkoncan demek ( erişmek, eyitmek, yeltenmek ) acayiplik mi yoksa şıklık m? anlamadım! O milyarları versinler onları ben giydireyim."

Yaklaşık bir aydan beri Türkbükü Divan Palmira'da eşi Orhan Gencebay ile baş başa tatil ( dinlenme, dinlence ) yapan ( karşılayıcı, yaratıcı, fail ) Sevim Emre, şu sıralar yakın dostu Oya Aydoğan'ı ağırlıyor. Önceki gün birlikte ( bile, yan yana, müşterek ) sahile inen kankalar, 'ikoncan'lara nispet ( oran, ilgi, bağıntı ) yapan bir şıklık sergiledi. Paparazzilerin şıklığına övgüler yağdırdığı Sevim Emre, "Benim ikoncanlardan neyim eksik? İkoncan olmak için abuk subuk kıyafetlere para harcamaya gerek yok. Ben ucuza şık giyinebiliyorum" dedi. Oya Aydoğan'la birlikte ( yan yana, beraberinde, omuz omuza ) gazetecilere poz veren Sevim Hanım, "Oya'ya kavuştuğum için çok mutluyum" şeklinde konuştu.

Günaydın


Hiç yorum yok: