3 Ağustos 2009 Pazartesi

Oramın buramın kırışması hiç umrumda değil

oramn-buramn-krmas-hi-umrumda-deil.jpg

Sezen Aksu ile Ajda Pekkan'ın konserlerinde bacaklarını ön plana çıkaran elbise giymesinin ardından Nilüfer de ( bile, dahi ) mini elbisesiyle sahneye çıktı.

Edremit'teki 11. Zeytinli Şenlikleri'nde sahneye çıkan Nilüfer, 8 bin kişiye unutulmaz bir gece yaşattı. Akşam'ın haberine göre, sahnede 3 kostüm değiştiren Nilüfer, eski ve yeni ( tanınmayan, acar, sıfır ) şarkılarını binlerce hayranıyla birlikte söyledi. Son şarkısını seslendirmeden önce, tuvaletini değiştirerek sahneye mini elbiseyle çıktı.

Ajda Pekkan ve Sezen Aksu'nun konserlerinde bacaklarını ön plana çıkaran elbise giymesinin ardından Nilüfer de fiziğinin hala çok güzel olduğunu ispatladı. 3 saat süren konser boyunca hayranlarıyla sohbet eden 54 yaşındaki şarkıcının 'Yaşımı hiç saklamıyorum. Oramın buramın yani vücudumun kırışması hiç umrumda değil' sözleri, seyircilerden büyük alkış aldı.

SON zamanlarda çok fazla albüm dinleyemediğini söyleyen Nilüfer 'Çok albüm dinlemiyorum. Fakat dinlediğimde beğendiğim şarkılar var. Sezen Aksu'nun albümünü aldım ve çok sevdim. Sıla'yı çok beğendim.  Ajda'nın single'ı çıktı. Ben, Sezen ve  Ajda her ( değme ) zaman varız. Bunca yıl sonra Sezen ile ilk defa aynı dönemle  "albüm çıkardık' diye konuştu


Hiç yorum yok: