3 Ağustos 2009 Pazartesi

Ahmet Hakan, köşesinde helallik istedi

ahmet-hakan-kesinde-helallik-istedi.jpgYİNE ameliyat olacağım...

Yine koldan...

Ama söz veriyorum:

Bu kez, artık bana bile daral getiren “kırık kol” hikayesinin ikinci bölümü gerçekleşmeyecek.

Yani...

Kanat kardeşime selam ( merhaba, esenleme ) olsun, “The Kol 2” adlı bir devam filmi çekilmeyecek.

* * *

Rabbime sordum:

“Okmeydanı Florance Nightingale Hastanesi” dedi.

İstihareye yattım...

Ak sakallı, yeşil sarıklı bir ulu zat, Agah Hun sesiyle “Evladım, kendini Ayancıklı bir Türk hekimine emanet et” dedi.

Ben de...

Kendimi Prof. Azmi Hamzaoğlu’na emanet etmeye karar ( değişmeyen, tartı, hüküm ) verdim.

* * *

Siz bu satırları okurken narkozun etkisiyle uyuyor olacağım.

Ameliyat masası tekin ( uğurlu ) değildir:

Yatarsın kalkamazsın, kalkarsın yatamazsın.

Bu nedenle...

Lütfen hakkınızı helal edin...

İncittiklerimden de, kırdıklarımdan da, laf soktuklarımdan da, kural ( kaide, şart şurt, nizam ) ihlali yaptıklarımdan da, sevdiklerimden de, sevmediklerimden de helallik istiyorum...

Eğer varsa...

Benden yana olan ( vaki, kâin, hasıl ) hakları helal olsun...

* * *

Bu arada herkes müsterih olsun...

Bu sefer “Geçmiş olsun diyenlere teşekkür listesi” türünden çiğliklere bulaşmayacağım...

Hele “Beni aramayanlar listesi” yapıp çetele tutarak sonradan ( bilahare, muahharen ) utanmama vesile ( sebep, fırsat, münasebet ) olacak işlere asla girişmeyeceğim...

Mümkün olduğunca...

“Sessizce” geçirmek istiyorum bu aşamayı...

Allah nasip ( behre, baht, kısmet ) ederse yine kavuşuruz.

Kalın sağlıcakla...

Hiç yorum yok: