7 Ağustos 2009 Cuma

Canlı yayını terk etti

'Aramızda Kalmasın' adlı programa konuk olan Gönül Yazar, sürpriz konuk olduğunu duyunca sinirli bir şekilde stüdyoyu terk etti. Televizyon gazetesinin haberine göre, Yazar, ekmeğine mani olmakla suçladığı Kanun sanatçısı Coşkun Erdem'in stüdyoya geleceğini duyunca bir anda ayağa kalkarak gitmeye çalıştı. "Sizi çok seven bir arkadaşınız, bir dostunuz burada. Birazdan geliyor" diye konuşunca Gönül Yazar, bahsedilen kişinin Erdem olduğunu anlayarak ayağa kalktı ve "Ben kalkıyorum. Benim ekmeğime mani olan ( kâin, hasıl, vaki ) biriyse ben... Hayatta... 15 senedir ben ekmek yemiyorum. Katiyen" diyerek stüdyodan çıktı.Gönül Yazar, "Benim arkamda halk var. Beni seven ( muhip ) halk var. Allah herkesten razı olsun" diyerek yeniden stüdyoya dönüp köpeğini kucaklayarak çıkmak istedi. Coşkun Erdem'in bir kaç yıl önce kendisini Erdek'te bir konser ayarladığını ve o konserin parasını da alamadığını söyleyen Gönül Yazar, "Benim iyi ( yavuz, kazançlı, güzel ) arkadaşımdı... Ben burada o kötüdür demiyorum 15 senedir ekmek yemiyorum diyorum... Yazık oldu bana... İşimden soğudum" diye konuştu.

Hiç yorum yok: