7 Ağustos 2009 Cuma

Alman gelin Türk eşini böyle vurdu

Esra KOÇER / SAKARYA (AHT)

FOTO GALERİ İÇİN TIKLAYIN

VİDEO İÇİN TIKLAYIN

Sarkarya'nın Karasu İlçesi'nde 21 Nisan 2009 tarihinde Atatürk Bulvarı'nda beyaz eşya dükkanı işleten Mehmet Yılmaz (68), ayrı yaşadığı çifte pasaportlu Jela Yılmaz (58) tarafından işyerinde tabanca ile vurularak öldürülmüştü. Çantasından çıkarttığı tabanca ile masada oturan resmi nikahlı eşinin kafasına önce bir el ateş eden, daha sonra art arda ateş ederek öldüren Jela Yılmaz, cinayetin ardından silahıyla polise teslim olmuştu. İşlenen bu cinayetin iş yerinde bulunan güvenlik kameraları tarafından saniye saniye görüntülendiği ortaya çıktı. 5 ayrı kameranın kaydettiği görüntülerde Jela Yılmaz'ın iş yerine girer girmez çantasındaki tabancayı çıkartarak, masada oturan kocasına ateş etmesi, Mehmet Yılmaz'ın masanın altına yığılmasına rağmen ateş etmeye devam etmesi yer ( yan, bucak, mevzi ) alıyor. Polisin el ( etki, pençe, aşiret ) koyduğu güvenlik kameraları görüntüleri cinayet suçundan tutuklu bulunan Alman gelinin yargılandığı Sakarya Ağır Ceza Mahkemesi'nde delil olarak yer alıyor.

Jela Yılmaz polis merkezinde verdiği ifadesinde, ölen eşinden kalan tüm mirası ikinci evliliğini yaptığı ve daha sonra memleketi Karasu'ya yerleşen Mehmet Yılmaz´ın üzerine aldığını belirterek, "Türkiye'ye gelip yerleştikten sonra ( ileri, bilahare, ahir ) evliliğimizden dünyaya gelen 25 yaşındaki çocuğumuz ticaret ( tecim, kâr ) hayatında başarılı olamayınca iflas etti. Yaklaşık 1 -1,5 milyon lira zarar etti. Eşim bu nedenle bana kızdı. Tartıştık ve 2 yıl önce beni terk etti. Resmi olarak ayrılmadık. Ben de Almanya'ya dönmek zorunda kaldım. Hiçbir şeyim yoktu. Ölen eşimden kalan mirastan para istiyordum vermedi. Bu yüzden çıkan tartışmada da onu vurdum" demişti.

Hiç yorum yok: