7 Ağustos 2009 Cuma

Anneler de seksi olur

Demet Şener "Bu yargı doğru değil," Ebru Şallı "Kendimi daha kadın gibi hissediyorum" dedi

Cinsel Eğitim, Tedavi ve Araştırma Derneği (CETAD) Genel Sekreteri Psikiyatrist Doç. Dr. Cem İncesu'nun "çocuk doğuran kadınların erkekler tarafından seksi bulunmadığı" açıklamasına güzel annelerden tepki geldi. Günaydın'ın haberine göre, milli basketbolcu İbrahim Kutluay ile 4 yıldır evli olan; 3 yaşında İrem ve 4 aylık Ömer adlı çocukların annesi Demet Şener şöyle dedi: "Bu yargıyı doğru bulmuyorum. Çocuk doğurup hâlâ çok güzel ve seksi olan kadınlar var. Huzurlu ve mutlu olduğum sürece çocuklarımı ve eşimi de mutlu ediyorum." Harun Tan ile evlenmesinin ardından Beren adında bir oğlu olan manken ( model ) Ebru Şallı ise şunları söyledi:

"BAKIMLI OLMAK ÖNEMLİ "

Bir anne son derece güzel ve seksi olabilir. Harun'a anne olduktan sonra kendimi daha güzel ve daha kadın gibi ( üzere, kabilinden, kabil ) hissettiğimi söylüyorum. Benim kendime bakmam, pozitif düşünmem, spor yapıyor olmam, az kilo almam ve bakımlı olmam da çok önemliydi."


Hiç yorum yok: