30 Temmuz 2009 Perşembe

Yurtiçi Kargo'dan eğitime destek

yurtii-kargodan-eitime-destek.jpg

1998 yılında sınırlı olanaklarla eğitim görmeye çalışan köy çocuklarına yardım eli oluşturmak amacıyla kurulan İlköğretim Okullarına Yardım Vakfı- İLKYAR’ı yıllardır aralıksız destekleyen Yurtiçi Kargo, İLKYAR’ın “YİBO” projesi çerçevesinde 5000 çift spor ayakkabıyı Anadolu’ya taşıdı.

Milli Eğitim Bakanlığı İlköğretim Genel Müdürlüğü’nün onayıyla İLKYAR tarafından seçilmiş yatılı ilköğretim okullarına destek ( koltuk, dayanak, takviye ) kapsamında Finspor tarafından temin edilen 5.000 çift spor ayakkabı, Yurtiçi Kargo tarafından Iğdır Aralık Gödekli Köyüne, Hasanhan Köyüne, Iğdır Aralık, Karakoyunlu, Tuzluca, Yaycı, Gaziler Yatılı okullarında okuyan öğrencilere, Kars Kağızman, Erzurum Horasan, Pasinler; Erzincan Tercan; Sivas İmralı’daki yatılı çocuklara dağıtıldı.

2008 yılında da Çanakkale Yenice; Balıkesir Bigadiç ve Sındırgı, Bursa Keles, Kastamonu ve Çorum’daki Yatılı Okullardaki çocuklara 7 bin çift spor ayakkabısı, yine İlkyar aracılığıyla Yurtiçi Kargo tarafından dağıtılmıştı.

Hiç yorum yok: