24 Temmuz 2009 Cuma

Jennifer Lopez'i mi taklit ediyor?

jennifer-lopezi-mi-taklit-ediyor.jpg

NTV'de Yekta Kopan ve Burcu Esmersoy'un sundukları 'Yaz Gecesi Şovu' programına konuk olan Ziynet Sali, sadece iyi müzik yapmak ve yıllar sonra da gönüllerde iyi bir yorumcu olarak kalmak hedefinde olduğunu söyledi.

Bakış açısının ve vizyonunun çok geniş olduğunu ve farklı tarzlar denemeyi de çok istediğini ifade eden Sali, ünlü Latin şarkıcı Jennifer Lopez'i taklit ettiğiyle ilgili görüşleri de değerlendirdi.

Televizyon gazetesinin haberine göre, Sali, "Zaten taklitle bir yerlere gelinemeyeceğini çok iyi bilenlerden ve ayağı yere basanlardanım. Benim tipim, tarzım ve rengim bu. Ben bir Akdeniz kadınıyım" diyerek Latin olmayı sevdiğini söyledi.

Fotoğraflarında Jennifer Lopez'e benzetilmesiyle ilgili olarak da kendisini makyajlı ya da makyajsız gören insanların Lopez'e benzettiğini ancak taklit etmek veya ona benzemek için özel bir çaba harcamadığını belirtti.

Kendisine yakışan bir tip olduğunu ve onun üzerine gittiğini ifade eden Sali, "Herkes takı seviyor. Ben de küpe seviyorum, ben de bilezik seviyorum. Ben yaptığım zaman Jennifer Lopez oluyor" diyerek bu yakıştırmaların da Lopez'e olan benzerliğinden kaynaklandığını söyledi.

Amerika'da olsaydı, benzerliğinin taklit olarak algılanmayacağını vurgulayan Ziynet Sali, "Maalesef böyel bir algı var ama kesinlikle taklit yok" dedi.

Single için çekilen fotoğraflarda sırf Lopez'e benzetilmemek için makyaj değiştirdiklerini, biraz tavır değiştirip daha pop bir kadın koymaya çalışmalarına karşın her zaman o Latin havanın kendisinden çıktığını ifade etti.


Hiç yorum yok: