1 Ağustos 2009 Cumartesi

Senem Kuyucuoğlu'ndan şaşırtan itiraf

senem-kuyucuolundan-artan-itiraf.jpgSigara yasağı sonrası ’kokpitte sigara içtiğini’ itiraf eden Niran Ünsal’ın ardından, ilginç bir ( vahit, sadece, aynı ) açıklama da Türkiye ikinci güzeli Senem Kuyucuoğlu’ndan geldi. Kanaltürk’de yayınlanan “Uçuş Keyfi” isimli programa katılan Kuyucuoğlu, KKTC’ye defile ( giyim gösterisi ) için gittiği seyahatte kendisini kokpite davet eden çapkın pilotun kendisini tavlamak için uçak yolcu ( geçici ) doluyken manevra yaptığını söyledi. Uçakta yaşadıklarının detaylarını ise VATAN’a şu sözlerle anlattı: “17 Kasım’da gerçekleşen modacı Abdullah Öztoprak’ın defilesi için İzmir’den Kıbrıs’a, Kıbrıs Türk Hava Yolları ile uçtum.

Uçak havalandıktan sonra hostes yanıma gelip ’Kokpitte uçmak ister ( gerek, icap, lüzum ) misiniz’diye sordu. Pilotun çapkınlık yapmak istediğini anladım. Çapkın insanlardan nefret ettiğimden ona ders ( öğüt, ibret ) vermek için kokpite gittim. Pilota ’Uçak sallandığında çok hoşlanıyorum’dedim. O da bunun üzerine benim için uçağın burnunu aşağı indirip yukarı kaldırdı. Uçak resmen sallandı. Gerçekten çok eğlendim. Bayağı komikti.”




Hiç yorum yok: