24 Mayıs 2007 Perşembe

Yaşamak için yiyenlere duyurulur..

Adam, "Kimyasal ürünler" yazan markete girmiş:

- Eeeee, yüz gram cıva verir misin?
- Abicim cıva kalmadı ama istersen sana bir kilo midye dolması vereyim, içinde istemediğin kadar var!

- Alfatoksin var mı?
- Yok kardeşim! Yerfıstığı al, incir al, fındık al, antepfıstığı al...
Hepsinin içinde "alfatoksin" bulunur.

- Kanserojen etkili "methamidophos" satıyor musunuz?
Methamidophos pahalıya gelir, çarlistonbiber alın zaten promosyon olarak veriyoruz sayın abicim!

- Karbonmonoksit, karbondioksit, kükürtmonoksit ve kükürtdioksit gibi zehirli gazlar alacaktım?
- Kes bir döner! Abicim döneri tüp gaz alevine yapıştırarak pişiriyoruz, içinde istediklerinizin hepsi var!

- Demir sülfat gübresi ve kanserojen 'oksidation fetroamin' alacaktım?
- Tabii verelim! Tart oğlum oradan amcana bir kilo siyah zeytin!

- Pestisit bulunur mu?
- Bulunmaz efendim, boşuna aramayın! Gidin manavdan, salatalık, kiraz, kavun, domates, biber, çilek, elma, greyfurt alın...


- Hidrokarbon var mı?
- Bak güzel kardeşim zeytinyağı verelim, bir güzel süz, içinde bol bol var!

- Asesülfam, aspartam, antioksidan, olestra, nitrit ve nitrat alacaktım?
- Kardeşim bunca şeyi ayrı ayrı alacağına hazır gıda, dondurma, çikolata, gofret, dondurulmuş gıda, konserve balık alsana...


- Hidrol ve parafin alacaktım?
- Hemen efendim, size halis bal ve parafin için yanında üzüm veriyorum...

Hiç yorum yok: