10 Ağustos 2009 Pazartesi

Cenk Eren'e bekarlığa veda partisinde taciz

"Aramızda Kalmasın" programına konuk olan Cenk Eren, yıllar önce yaşadığı bir taciz olayını anlattı. Televizyon gazetesinde yer alan habere göre, Eren, kendisine hayran olan bazı kadınlardan aldığı ilginç teklifleri ekranda izleyenlerle paylaştı.

Bir kadının sahnedeyken önüne jeep'inin anahtarını koyduğunu anlatan Cenk Eren, "Beni çağırdı, masada oturuyor, en ön masada. O zaman da benim böyle başka küçük bir arabam vardı. 'Sana o yakışmaz. Al bunu' dedi. Benim de yeni zamanlarım İstanbul'da anlamadım. Hakikaten sudan çıkmış balık gibiyim. Karşımdaki de hakikaten çok ünlü" diye konuştu.

KAMERA ŞAKASI SANMIŞ

Henüz camiada yeni olduğu için kadının ne istediğini anlamadığını söyleyen Cenk Eren, daha sonra tekrar aynı teklifle karşılaştığını ve kendisine bir hafta tatile gitme önerisinde bulunduğunu söyledi. O kişinin ismini vermeyen Cenk Eren, yaşadığı duyguları da "Korktum. Çok ünlü ve ben kalkmışım taşradan gelmişim. 'Birisi bana kamera şakası falan mı yapıyor?' dedim" diyerek yaşadığı duyguları paylaştı.

Böyle bir teklifin kabul edilmesini 'ödün vermek' olarak değerlendiren Cenk Eren, "Senin istemediğin birisinin sana dokunması var ya, bundan daha büyük ödün olamaz" açıklamasını yaptı.

BEKARLIĞA VEDA PARTİSİNDE NELER OLDU?

Cenk Eren, yine aynı mekanda yaşadığı bir taciz olayını da anlattı.

Çok ünlü bir ( eş, yeksan, vahit ) kadının bekarlığa veda partisine davet edildiğini söyleyen Eren, 15-20 kişilik arkadaş grubunun da gazetelerde gördüğü ünlü kişiler olduğunu belirtti.

Cenk Eren, "Şarkı söylüyordum. Ben hep genelde bilirsiniz beyaz gömlekle sahneye çıkmayı çok severdim, rahattı. Bir tanesi geldi buramı açtı, (Göğsünü gösteriyor) öbürü 'Hayır görmüyoruz' falan dedi. O kadar korkuyorum ki, yeni gelmişim bunlara onu yapmayın desem, patron ( işveren, kalıp ) beni işten mi kovacak. Yani bir de o taraf ( doğrultu, yöre, yaka ) var" diye konuştu.

PARALARI VAR DİYE....

Sema Eren'in söze girerek "Bu bir taciz mi peki?" sorusuna "E ne bu Sema? Ne yani?" yanıtını verdi.

Eren, o kadınların parası olduğu için kendisine bu kadar rahat davrandıklarını ifade ederek "Onlara göre, paraları var diye, Alanya'dan kalkıp gelmişim, derdim kiramı ödemek, onu yapmak, bunu yapmak" dedi ve sanıldığının aksine bu tür durumların hiç de hoş olmadığını belirtti.

"Kimse bunu böyle düşünmüyor, 'Oh ne güzel kadınlar' falan. Hayır efendim böyle bir ( aynı, bir kez, sadece ) şey yok. Karşılıklıdır birşey" diyen Cenk Eren, bekarlığa veda eden kadının bıçakla gömleğinin düğmelerini kestiğini anlattı.

İLGİLENMEDİ DİYE TEHDİT EDİLMİŞ

Sanat hayatında tacizin boyutlarının nereye kadar çıktığıyla ilgiil bir ( birleşik, tek, vahit ) soruya da Cenk Eren, "Oldu, yani, ciddi ( önemlice, kritik, tehlikeli ) bir boyuta gitti. Bana neler geldi. 'Bakmazsan bana asıldığını söylerim, kocam öldürür seni' dedi. Bunu söyleyenlere dedim ki 'Git kime ne istiyorsan onu söyle' dedim. Korkmam" açıklamasını yaptı.


Hiç yorum yok: