8 Nisan 2007 Pazar

KemIk ErImesIne KarSilik KesIn COsUm!!


KEMIK ERIMESINE BIRE BIR...
Yas kirk olunca artik kendimize bakmaninda zamani geldi,ozellikle benim gibi hipotiroid hastasi iseniz ve kullandiginiz ilacin yan etkisi kemik erimesi ise. Kuzenim Sureyya'nin verdigi bu tarif inanilmaz sonuclar veriyormus, ben henuz denemedim ama en kisa zamanda denenecek.Dilerseniz bende ki sonuclari bekleyin.
Sureyya'nin Recetesi diyelim adina:
Malzemeler:
5 adet gunluk yumurta soyle bir sudan gecirilecek,fasur fusur yikanmayacak
1 su bardagi iyi bir kanyak
1 su bardagi bal
yumurtalarin uzerini kapatacak kadar taze sikilmis limon
5 yumurtayi (gunluk olmali) yikadiktan sonra bir kaba koyarak uzerini kapatacak kadar limon suyu koyarak ustunu tel bir suzgecle kapatarak serin bir yerde(kuflenmeyecek) 1 hafta bekletelim. (buzdolabinda degil)1 hafta sonunda diger malzemeleri icine katarak suzgecten gecirip koyu bir siseye doldurup buzdolabina kaldiralim .Her sabah yarim kahve fincani icelim. Iste super bir iksir,deneyip fayfasini gorenlerin haberlerini bekliyorum.


LUTFEN DENEYIN VE BANA EDICEKSINIZ BILIYOYUM AMA BEN ONU DEGIL YARAMASINI BEKLIYORUM...KOLAY GELSIN GECMIS OLSUN........


Hiç yorum yok: