1 Mayıs 2007 Salı

Diyetkoliklere Yeni Bir Formul: ARL



'Tek basina zayiflatmaz' denilen akupunktur, yeni gelistirilen ARL formuluyle uygulandiginda kilolar hizla gidiyor. Cocuklugundan beri kilolu olan ve yiginla diyet deneyen Sema Sahin de ARL yontemiyle zayiflayanlardan; tam 46 kilo vermis!.

Akupunkturun zayiflama icin tek basina yeterli olmadigini dusunenlere Dr. Murat Topoglu, 21 yillik deneyimiyle ozel bir program gelistirdi. Dr. Topoglu, Amerika'da bu yaz gerceklesen Akupunktur Kongresi'nde doktor arkadasi Murat Tunc ile birlikte tanittigi 'ARL' programi yogun ilgi gorunce, Turkiye'de de ilk uygulamalara basladi. Topoglu, bircok kez diyete girip ardinda daha fazla kilo alanlarin da yuzunu guldurecek 'ARL' yontemiyle ile ilgili merak edilenleri anlatti:

* Pek cok diyeti denedikleri halde basarili olamayanlar icin onerdiginiz zayiflama modeli nedir?
Istah ve acikmasini kontrol edemeyen kisiler, ayni zamanda hareketsiz bir yasam surduklerinde kilo almalari kacinilmazdir. Obezitenin yuzde 85 nedeni de budur. Ancak zayiflamak icin yeni bir formul gelistirdik. Kisilerin istahlarini akupunktur ile baskilarken, masaj ile sarkmalari onleyip, inatci yag kitlelerini de lipodisolve igneleriyle eritiyoruz. Akupunkturun ilk harfi, 'Resolotion 7' dedigimiz endodermic masajin R'si ve yag eritme icin kombine edilen ozel bir madde olan Lipodisolve'nin bas harflerini aldik ve bunun yanina 21 yillik birikimimi de ekleyerek bu formule 'ARL' adini verdik.

* ARL'nin diger zayiflama yontemlerine gore avantaji nedir?
Bir butunu iceren bu zayiflama programi, mide yanmalarini onleyip rahatlatiyor. Cilt gevsemesini onlerken, ciltteki bolgesel ve inatci yaglari eritiyor. Bunlarin ucu birlestiginde, en cok sikayetci olunan gobek, basen ve diger bolgelerdeki fazlaliklar rahatlikla eritilebiliyor.

* ARL ile kac kilo vermek mumkun?
Ilk 6-8 haftada kisiye moral olsun diye 8 ile 10 kilo verdiren ozel bir program uyguluyoruz. Ama aslinda daha yavas ve kontrollu kilo verilmesini tavsiye ediyorum. Kisinin 30- n0 kilo fazlasi varsa, bunu bir yila yaymakta fayda vardir.

* Zayiflayan kisilerde ayni zamanda sarkmalari onlemek mumkun mu?
Evet. Kisinin sikayeti olan bolgelerine ve ozellikle basen, karin, bacak ve diz kapagi ic bolgelerine, kol ile omuz arkalarina ozel bir madde zerk ediliyor. Cildin altinda bulunan yag kitleleri bu madde sayesinde hizla eriyor.

* Hangi siklikla lipodisolve yapilmali?
Uygulamalar 15 gun araliklarla yapiliyor. Hastaya bagli olmak uzere 6-10 seans uygulanabilir. Bu tedavi genellikle ucuncu veya dorduncu seanstan sonra belirgin bir sekilde yag erime etkisini gosterir. Yaglari eritmedeki basarisi yuzde 80-85 arasindadir. 'Resolution 7' ise ilk basta haftada 2 veya 3 kez, daha sonrada haftada 1 kez yapilarak; 10-15 seanslik bir kur halinde uygulanir.

* Masaj zayiflamaya nasil yardim eder?
Akupunktur ve lipodisolve sonrasi kilo verme sonucu kisilerde sarkmalar gozlenebilir. Bu sarkmalari yok etmek ve dolasimi hareketlendirmek icin ultrason dalgalariyla yapilan masaj etkili sonuc veriyor. Gogus kisminda da alt doku agini canlandirarak dokuyu sikilastirir ve daha diri bir gorunum saglar. Masajda; 20-30 dakika sonra yaglar erimeye ve azalmaya baslar, 10'uncu veya 12'nci gunde etkisi doruga cikar.

* Akupunkturla kullanildiginda neden etki artiyor?
Akupunktur ile istahi baskilanan kisi kilo vermeye basliyor. Lipodisolve sayesinde yerlesik yag kitleleri de kirilip vucuttan atiliyor. Boylelikle kisiler daha kisa surede kilo verip bunu uzun sure muhafaza edebiliyor.

* Kilolari tekrar geri alma riski var mi?
Kulaga yerlestirdigimiz manyetik bilyeler ile kisileri yine 6 aylik kontrollere cagirarak, verdikleri kiloyu korumalarina yardimci oluyoruz. Ancak, dunyanin neresinde olursaniz olun ya da hangi diyet veya programla zayiflarsaniz zayiflayin; eger birakip eski beslenme duzenine donerseniz, elbette yine kilo alirsiniz. Asiri kilo; omur boyu savasilmasi gereken kronik bir hastaliktir.

46 kilo verdim simdi her cuma pasta gunum

Adim Sema Sahin, 37 yasinda bir ev hanimiyim. Yillarca denenmedik diyet birakmadim; Atkins, karbonhidrat, sebze, makarna, kan grubu, Hollywood, tek gida, 3 gun ve lahana diyeti... Ancak hepsinde husrana ugradim. Dr. Murat Topoglu'na ilk geldigim gun de aslinda pek umudum yoktu. Ama iyiki de gitmisim; simdi 46 kilo vermenin mutlulugunu yasiyorum. Ilkokul yillarindan beri fazla kilolarimdan sikayetciyim. ARL oncesinde 118 kiloydum. Akupunktur, masaj ve lipodisolve ignelerinin etkisiyle tam 46 kilo vererek 72 kiloya indim. Simdiki hedefim ise 65 kiloya ulasmak.

ARTIK GECE YEMIYORUM
Daha onceden gece kalkip mutlaka bir seyler yerdim. Cikolata ve pasta bagimliligim vardi. Hamileligim sirasinda 109 kilo idim ve bebegim icin cok endiselenmistim. Dogumdan sonra fazla kilolarimdan kurtulmak icin careler aramaya basladim. O gune kadar yaptigim hicbir diyet ise yaramadigi icin moralim bozuktu ve kendimi iyi hissetmiyordum.

KENDIMI ODULLENDIRIYORUM
ARL ile zayiflamaya basladigimda ilk aylarda 10-12 kilo veriyordum. Aclik hissetmedigim icin de yemekleri, zamani gelince yemeye basladim. Hatta kolesterolum cok yuksekti ve sekerim vardi. Zayifladiktan sonra yine doktor kontrolunde bu ilaclari kullanmamaya basladim. Kendimi su an cok iyi hissediyorum. Cuma gunlerini de pasta, kek veya borek gibi sevdigim yiyecekleri yiyerek kendimi odullendiriyorum.



Hiç yorum yok: